عشق آتشین من

عشق آتشین من
یه کلبه پر از عشقولانه ها 
قالب وبلاگ
نويسندگان

سلام دوستان عزیز

از اینکه وبلاگ مارو واسه دیدن انتخاب کردید کمال تشکر رو داریم.

خوشحال میشیم با نظراتتون مارو در بهتر کردن وبلاگ یاری کنید. 

 



نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت20:00---16 دی 1391
سلام وب قشنگی داری خوش حال میشم اگه یه سر به چت روم من بزنی یعنی حتمااااااا بیا
بگو طراحیم چه طوره
نظرتو بگی راستی لطفا لینک کن لطفا البته چت رومو منم اگه مایل بودی تو رو تو www.love458.blogfa.com لینکت میکنم منتظرتم


aydin
ساعت12:49---3 مهر 1391
سلام وب جالبی ساختی من لینکت کردم اگه مایل بودی تو هم لینک کن

ندا
ساعت16:23---24 شهريور 1391
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس



http://amour-en-portrait.ca.cx/ (این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.


حامد
ساعت13:44---16 شهريور 1391
salam webet alie mesle khodet behem sar bezan khoshhal misham

آرتمیس
ساعت15:37---8 شهريور 1391
تا حالاروستای اسرارآمیز و زیر خاکی میمند رو دیدی؟چیزی ازش می دونی؟؟؟
من که خیلی خوشم اومد
دوست داشتی بیا دوست خوبم.
بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دل نوشته های عاشقی
[ چهار شنبه 25 مرداد 1398 ] [ 13:27 ] [ hot lover ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

صفای چشمای مهربونتون که وبکده من رو قابل دیدهاتون دونستید.امیدوارم دلای عاشقتون همیشه گرم و شاد باشه.اگه محبت کنید نظر بدید ممنون میشم
امکانات وب